
Nový pohon kombinuje 1,2-litrový 48V mild-hybridný motor (103 kW/140 k) na prednej náprave a 23 kW (31 k) elektromotor na zadnej náprave. Celkový výkon dosahuje 113 kW (154 k) a krútiaci moment až 230 Nm + 87 Nm.
Spaľovací motor spolupracuje so 6-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou s pádlami na volante. Elektromotor využíva dvojstupňovú prevodovku s odpojiteľnou zadnou nápravou.
Efektivita, elektrická jazda a dlhý dojazd
Vďaka rekuperácii a 48V batérii (0,84 kWh) dokáže Duster aj Bigster hybrid-G 150 4x4 jazdiť v meste až 60 % času na elektrinu. Pri jazde na LPG dosahuje spotrebu len 7,1 – 7,2 l/100 km, pri benzíne 5,5 – 5,6 l/100 km.
Dve 50-litrové nádrže (benzín + LPG) zabezpečujú dojazd až 1 500 km podľa WLTP. V teréne pomáha prvý prevod elektromotora pre maximálnu trakciu, na diaľnici zas druhý stupeň znižuje spotrebu.
Nové motorizácie pre Duster
Okrem LPG hybridu prichádzajú aj ďalšie inovované pohony:
• Hybrid 155 – nižšia spotreba (4,6 l/100 km) - nahrádza hybrid 140.
• Mild hybrid 140 – nový 1,2-litrový 3-valec s podporou 48V systému - nahrádza mild hybrid 130.
• Eco-G 120 – silnejšia LPG verzia s dojazdom až 1 380 km - nahrádza Eco-G 100.
Modernizovaný interiér Dusteru
S novými pohonmi prichádza aj svieži interiér. Výbava Journey prináša nové čalúnenie a bedrové nastavenie sedadla vodiča, verzia Extreme zas čierne zliatinové disky. Novinkou je aj adaptívny tempomat – v Journey štandardne, v Extreme na želanie.