
Srdcom ID. Cross Concept je elektromotor integrovaný do prednej nápravy, ktorý poskytuje výkon 155 kW (211 koní). Energiu čerpá z plochého vysokonapäťového akumulátora uloženého medzi nápravamiv podlahe. Dojazd vozidla podľa WLTP dosahuje až 420 kilometrov.
Praktickosť aj pre aktívnych ľudí
Koncept počíta aj s potrebami majiteľov elektrobicyklov a obytných prívesov. Ťažné zariadenie unesie až 75 kg, čo umožňuje prepraviť dva e-biky, a vozidlo zvládne ťahať príves s hmotnosťou do 1 200 kg (brzdený, pri stúpaní 8 %).
Rozmery a priestor
S dĺžkou 4 161 mm je ID. Cross len o niečo dlhší než pripravovaná Škoda Epiq, pričom ponúka kufor s objemom 450 litrov a ďalších 25 litrov pod prednou kapotou. Rozmerovo sa tak približuje aj k Volkswagenu T-Cross, ktorý je jeho alternatívou so spaľovacím motorom.
Moderný interiér s dvoma displejmi
Kabína pôsobí vzdušne a prakticky. Pred vodičom sa nachádza digitálny prístrojový panel s uhlopriečkou 11 palcov a v strede dominuje 13-palcový dotykový displej infotainmentu. Pod ním je panel klimatizácie s fyzickými tlačidlami. Stredová konzola akoby sa vznášala v priestore a ukrýva dve indukčné nabíjačky smartfónov aj multifunkčný otočný ovládač.
Priamy konkurent pre Škodu Epiq
Volkswagen ID. Cross Concept stavia na rovnakej technike ako pripravovaná Škoda Epiq. Majú takmer identické parametre, podobné rozmery aj cieľovú skupinu. Už teraz je jasné, že tieto dva modely budú súperiť o zákazníkov, ktorí hľadajú cenovo dostupné, kompaktné a praktické elektrické SUV.