Autosuv.sk

Ostatné

Modernizovaná Toyota C-HR dostane výkonnejšiu hybridnú jednotku

Toyota C-HR prešla menšou omladzovacou kúrou. Dizajn ostal zachovaný, hlavnou novinkou je rozšírenie ponuky hybridných jednotiek.
Modernizovaná Toyota C-HR dostane výkonnejšiu hybridnú jednotku

Toyota C-HR prešla menšou omladzovacou kúrou. Dizajn ostal zachovaný, hlavnou novinkou je rozšírenie ponuky hybridných jednotiek.

Odvážny dizajn sa Toyote v prípade modelu C-HR vyplatil, aj preto ho v rámci modernizácie zachováva. Zmien vzhľadu je skutočne minimum. Modernizovanú verziu možno rozoznať vďaka spodnej časti predného nárazníku, ktorá je po novom lakovaná vo farbe karosérie. Denné svetlá a smerovky sú spojené do jedného celku. 

Vzadu dizajnéri svetlá opticky prepojili vysokolesklou čiernou hranou. O zmenách v interiéri sme sa nedozvedeli nič a môžeme predpokladať, že jeho vzhľad ostal zachovaný. Nový je však multimediálny systém, podporujúci Apple CarPlay a Android Auto.

Z pohľadu motorizácií získa C-HR ďalšiu hybridnú jednotku, ktorá sa zároveň stane najsilnejšou motorizáciou v ponuke. Kombinácia elektromotora a benzínového agregátu s objemom 2,0 l nie je pre Toyotu novinkou a mohli sme ho vyskúšať už v iných modeloch značky. V prípade C-HR bude produkovať maximálny výkon 184 k (135 kW), čo je o "chlp" viac ako pod kapotou Corolly. V ponuke ostane aj slabšia hybridná jednotka, spoliehajúca sa na benzínový štvorvalec s objemom 1,8 l. Výkon tejto motorizácie ostáva nezmenený, teda 122 k (90 kW). V tlačovej správe sa nespomína doteraz ponúkaný benzínový turbomotor s objemom 1,2 l. Je tak otázne, či ho Toyota ponechá v ponuke. Pravdou je, že v porovnaní s hybridnými motormi nie je ani výkonnejší, ani úspornejší.

Tagy

Pokračovať v čítaní