Autosuv.sk

Ostatné

Reklama na Ford ako z dejín marketingu: Takto to vyzeralo počas 60s

Sledovať vývoj automobilov je fascinujúce. Reklama na ne sa však vyvíja azda ešte rýchlejšie. Pozrite si, ako vyzeral taký spot v šesťdesiatych rokoch.
Reklama na Ford ako z dejín marketingu: Takto to vyzeralo počas 60s

Sledovať vývoj automobilov je fascinujúce. Reklama na ne sa však vyvíja azda ešte rýchlejšie. Pozrite si, ako vyzeral taký spot v šesťdesiatych rokoch.

Sledovať reklamy a získavať z nich nápady je skôr úlohou marketérov. Aj nás, bežných motoristov však dokáže potešiť, keď uvidíme dobrú reklamu. O to viac, keď ide o reklamu na auto. V šesťdesiatych rokoch minulého storočia sa pod pojmom "dobrá reklama" rozumelo niečo úplne iné, ako dnes. Zatiaľ, čo dnešné reklamy útočia na pudy a emócie, reklama spred šesťdesiatich rokov sa zamerala výlučne na pragmatickú stránku veci.


zdroj: Youtube, com

Hlavnou zbraňou Fordu Ranch Wagon bola pod'la reklamy pomer ceny a hodnoty. Ford ponúkal šesť alebo osemvalec, celooceľovú karosériu (dovtedy sa vo veľkom využívalo drevo) a trojstupňovú automatickú alebo manuálnu prevodovku. Automobil sa vyrábal medzi rokmi 1952 a 1974. Dnes sa cena pojazdného kusa pohybuje na úrovni medzi 20 000 a 50 000 amerických dolárov. Ako by vyzerala reklama na Ranch Wagon dnes, môžeme len hádať. Určite by však bola íná, ako tá pôvodná.

Tagy

Pokračovať v čítaní