Autosuv.sk

Ostatné

Renault Mégane R.S. Trophy dostal slovenskú cenovku

Verzia Trophy je štandardne vybavená tuhším podvozkom Cup. Motor získal kone navyše a k dispozícii je s manuálnou, aj automatickou prevodovkou.
Renault Mégane R.S. Trophy dostal slovenskú cenovku

Verzia Trophy je štandardne vybavená tuhším podvozkom Cup. Motor získal kone navyše a k dispozícii je s manuálnou, aj automatickou prevodovkou.

Renault Mégane R.S. je v kategórii hot hatch silný pojem. Pre skutočných fanúšikov rýchlej jazdy, ktorí si radi zakrúžia na pretekárskom okruhu, je však skôr určená verzia Mégane R.S. Trophy. Zvonku ju odlíšime vďaka nápisu "Trophy" na prednom spojleri a špecifický dizajn majú aj 19-palcové kolesá Jerez s diamantovou povrchovou úpravou a červenými líniami. Disky sú obuté do pneumatík Bridgestone Potenza S001. Za príplatok sú k dispozícii aj 19-palcové disky Fuji Light, ktorých prednosťou je o 2 kg nižšia hmotnosť. O 1,8 kg na koleso znižujú váhu neodpruženej hmoty dvojmateriálové brzdy Brembo.

Renault Mégane R.S. Trophy (14 obrázkov v galérii)

Verzia Trophy je štandardne vybavená tuhším podvozkom Cup a mechanickým samosvorným diferenciálom Torsen. O 25 % tuhšie tlmiče a o 30 % tuhšie odpruženie zlepšujú jazdné vlastnosti športového Méganu na okruhu. V zákrutách spraví svoje aj systém aktívneho natáčania všetkých štyroch kolies 4Control. Aj v prípade R.S. Trophy je pod kapotou uložený benzínový štvorvalec s objemom 1,8 l. Má však o 20 konských síl vyšší výkon, celkovo rovných 300 k (220 kW). Krútiaci moment vzrástol na 420 Nm v prípade dvojspojkovej prevodovky EDC. Vyznávači manuálnej prevodovky sa musia uspokojiť s hodnotou 400 Nm. Renault Mégane R.S. Trophy stojí na Slovensku 31 890 eur resp. 33 490 eur s prevodovkou EDC. Od slabšieho Méganu R.S. je teda presne o 4 000 eur drahší.

Tagy

Pokračovať v čítaní