Toyota Corolla Cross prešla modernizáciou, no ostáva verná nenápadnému prístupu. Zozadu ju rozoznáte najmä podľa reliéfneho nápisu „Corolla Cross“ a novej grafiky zadných svetiel s aerodynamickými prvkami. Spredu dostala užšie svetlá, novú masku a ostrejšie tvary, ktoré pôsobia modernejšie.
V ponuke pribudla aj športovejšia verzia GR Sport so zníženým podvozkom, tuhšími silentblokmi a 19-palcovými diskami. Testovaná výbava Executive jazdila na 18-palcových kolesách a potešila kvalitnejším odhlučnením kabíny. Interiér je praktickejší – pribudlo viac odkladacích miest a zachovali sa fyzické tlačidlá, vrátane obľúbených prepínačov vyhrievania sedadiel, ktoré zostanú aktívne aj po opätovnom štarte.
Pod kapotou zostáva hybrid 1.8 a 2.0, výkonnejší však po úpravách kvôli emisným normám mierne stratil výkon (131 kW namiesto 145 kW). Spotreba je však nižšia: na okruhu 4,9 l/100 km a v meste približne 4,7 l/100 km. Dynamika sa pritom prakticky nezmenila – zrýchlenie je takmer identické.
Corolla Cross síce nie je staviteľ terénnych rekordov (svetlá výška 16 cm), no pohon AWD s režimom „Snow Extra“ dokáže precíznejšie dávkovať výkon na zadné kolesá a pomôcť v náročnejších podmienkach.
Facelift tak prináša praktické vylepšenia – úspornejší pohon, lepšie spracovanie interiéru a modernejší vzhľad, bez toho, aby Toyota menila charakter auta.